مطالب مرتبط:
اطلاعیه شستا در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس
ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از شستا به قوه قضاییه
گزارش تحقیق و تفحص از شستا به قوه قضاییه رفت + جزییات
گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ایمیدرو و ایدرو بررسی شد
تقی پور: گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ایمیدرو و ایدرو بررسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-05-15ورزشي

توضیحات «شستا» در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس


به دنبال قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در جلسه علنی روز گذشته (25 اردیبهشت)، مرکز اطلاع رسانی و مسئولیت های اجتماعی شستا اطلاعیه ای را صادر کرد.

- به دنبال قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در جلسه علنی روز گذشته (25 اردیبهشت)، مرکز اطلاع رسانی و مسئولیت های اجتماعی شستا اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: عملکرد سالهای 1392 تا 1399 شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکتهای تابعه آن، توسط هیات تحقیق و تفحص بررسی شده و اشکالات مندرج در گزارش مربوط به سالهای یاد شده است.

همچنین این اطلاعیه می افزاید: با استقرار دولت مردمی سیزدهم و تیم مدیریتی جدید در شستا، اقدامات مهمی برای حل و فصل اشکالات و رفع موانع انجام گرفت و منجر به نتیجه شده است.

از جمله این اقدامات می توان به رفع تعهد ارزی شرکت پتروشیمی غدیر به مبلغ 13 میلیون دلار، لغو احکام ماموریت کلیه ماموران، ضبط ضمانت نامه فروشنده تجهیزات مخابراتی به ارزش 16 میلیون یورو به دلیل عدم ایفای تعهدات قراردادی، انتقال سند مالکیت و اخذ رای خلع ید از ساختمانهای فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس در پرونده ویلموتس، اقدام به فروش کلیه محصولات مشمول در بورس


برچسب ها: تحقیق و تفحص مجلس - تحقیق و تفحص - تامین اجتماعی - مسئولیت های اجتماعی - اجتماعی - سرمایه گذاری - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات «شستا» در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس

توضیحات «شستا» در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس