مطالب مرتبط:
برگزاری اجلاس بین المللی حامیان غزه در تهران
داعش حامیان اقتصادی و ایدئولوژیک طالبان را تهدید کرد
لندن بار دیگر صحنه خروش حامیان فلسطین شد
تظاهرات گسترده حامیان فلسطین در پاریس
پروانه فعالیت انجمن حامیان ورزش استان سمنان صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 08:352024-05-19سياسي

حامیان متهمان دانه درشت عصبانی از محکومیت وزیر سابق!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد در حالی که در گذشته تبدیل به تبلیغاتچی برخی مدیران دولتی متهم به تخلف تبدیل شده بود، به بهانه پرونده چای دبش و محکومیت وزیر سابق جهاد کشاورزی می نویسد: - روزنامه آلوده به بذل و بخشش های یک مفسد اقتصادی دانه درشت، می گوید: باید شدید ترین مجازات برای مفسدان دولتی اجرا شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد در حالی که در گذشته تبدیل به تبلیغاتچی برخی مدیران دولتی متهم به تخلف تبدیل شده بود، به بهانه پرونده چای دبش و محکومیت وزیر سابق جهاد کشاورزی می نویسد: ماجرای آقای ساداتی نژاد منحصربه فردترین مورد فسادی است که پس از انقلاب رخ داده است.

یک مجموعه سیاسی در آخرین سالی که در دستگاه قضایی بودند با تشکیل دادگاه هایی خارج از ضوابط متعارف قانونی برای مبارزه با فساد افراد زیادی را بدون حق اعتراض محکوم کردند و بعد ها هنگامی که دادگاه ها به روال عادی درآمدند، تعداد زیادی از آنان تبرئه شدند و البته چند نفر را هم با سرعت اعدام کردند که اعتراض آن ها هم شنیده نشد.

این گروه با اتکا به امواج نمایش های تأسف بار، قدرت اجرایی را در دست گرفت؛ ولی در مدت کوتاهی پس از آن وزیری که سید است و از فعالان مهم ستاد انتخاباتی آنان بود، در یک پرونده به واقع مفتضح و کثیف محکوم شد، البته تا آخرین


برچسب ها: جهاد کشاورزی - مدیران دولتی - محکومیت - محکوم - خبرگزاری - سیاسی - دولتی
آخرین اخبار سرویس:

حامیان متهمان دانه درشت عصبانی از محکومیت وزیر سابق!

حامیان متهمان دانه درشت عصبانی از محکومیت وزیر سابق!