مطالب مرتبط:
پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی
تکمیل تصفیه خانه دوم اردبیل نیازمند پنج هزار میلیارد ریال اعتبار است
این ستاره پرسپولیس اشتباهاتش را تکمیل کرد
مدیرکل ورزش و جوانان: 33 طرح نیمه تمام ورزشی ایلام در دولت سیزدهم تکمیل شد
این ستاره پرسپولیس اشتباهاتش را تکمیل کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:102024-04-29اقتصادي

تکمیل زیرساخت های شهرک دارویی بیضا شتاب می گیرد


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از شتاب گیری در تکمیل زیرساخت ها و آماده سازی شهرک دارویی بیضا با اختصاص 126 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از شتاب گیری در تکمیل زیرساخت ها و آماده سازی شهرک دارویی بیضا با اختصاص 126 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

سیدمسعود عظیمی امروز، 10 اردیبهشت در دیدار اردوان اکبرپور، منتخب مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس دوازدهم با تشریح برنامه عملیاتی جهش تولید شرکت شهرک های صنعتی فارس در ابعاد فنی و زیرساختی، خدمات حمایتی و طرح های توسعه ای و ایجادی در شهرستان های سپیدان و بیضا گفت: موقعیت ویژه این شهرستان ها نظیر وضعیت مناسب آب و هوایی، فاصله نزدیک با مرکز استان، وجود منابع انسانی توانمند و قرارگیری آزادراه شیراز ـ اصفهان در شهرستان بیضا و محور مواصلاتی شیراز به یاسوج در شهرستان سپیدان ظرفیت بی بدیلی را برای جذب سرمایه گذار فراهم می کند.

وی افزود: این شرکت در راستای مأموریت اصلی خود در زمینه فراهم کردن زیرساخت های تولید و صنعت تلاش خود را برای تحقق این هدف انجام می دهد.

عظیمی با اشاره به برنامه این شرکت برای تکمیل زیرساخت های شهرک دارویی بیضا از برنامه ریزی برای راه اندازی شهرک صنعتی بزرگ در بخشی از اراضی همجوار این شهرستان و شهرستان زرقان


برچسب ها: شرکت شهرک های صنعتی فارس - شهرک های صنعتی فارس - شرکت شهرک های صنعتی - تکمیل زیرساخت ها - شهرک های صنعتی - شهرستان - زیرساخت ها
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های شهرک دارویی بیضا شتاب می گیرد

تکمیل زیرساخت های شهرک دارویی بیضا شتاب می گیرد