مطالب مرتبط:
دوگانه حجاب سیاسی و حجاب شرعی| مخالفان و موافقان «طرح نور» چه کسانی هستند؟
سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه: «حجاب» یک موضوع انسانی است/ مواظب باشیم انجام دهنده دستور آمریکایی ها و صهیونیست ها نباشیم
فیلم/برخورد با بانوان بی حجاب در نمایشگاه کتاب تهران
عطرکرامت رضوی به مروجان حجاب هدیه شد
بانکی پور: پلیس 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 22:102024-05-18سياسي

حجاب سیاسی یا حجاب شرعی؟


مخالفان و موافقان «طرح نور» چه کسانی هستند؟ دستاوردهای واقعی این طرح کدام است و خطر سیاسی شدن مساله حجاب در شرایط فعلی کشور تا چه اندازه است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، تجمع کنندگان در سفرهای احمدرضا رادان به شهرهای مختلف خواستار حذف مصوبه حجاب مجلس و ادامه اجرای طرح نور هستند، موافقان و مخالفان طرح نور چه کسانی هستند و دستاوردهای واقعی اجرای این طرح چیست؟ 25 فروردین ماه سال جاری بود که با بازگشت ماموران نیروی انتظامی، گشت ارشاد، حجاب بان ها و ون های سفید برای اجرای طرح نور و مبارزه با بی حجابی موافقان و مخالفان این موضوع در صف بندی های جدا قرار گرفتند.

طرحی که مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تلویحا نخستین واکنش انتقادی را از درون ساختار حاکمیت به آن نشان داد و البته شمار حامیان و موافقان نیز کم نبودند؛ از احمد خاتمی، امام جمعه تهران که از این طرح دفاع کرد و گفت به زور کسی را به بهشت نمی بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد تا غلامحسین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه که در جلسه شورای عالی این نهاد تاکید کرد که اگر پلیس به کسی تذکر داد و او تمرد کرد یا به پلیس تعرض کرد با متخلف طبق قانون برخورد می کنیم.


برچسب ها: موافقان - حجاب - مخالفان - امام جمعه تهران - احمدرضا رادان - رهبر انقلاب - سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

حجاب سیاسی یا حجاب شرعی؟

حجاب سیاسی یا حجاب شرعی؟