مطالب مرتبط:
فرونشست دو متری منطقه جنوب غرب کشور طی 9 سال
فرونشست زمین ادامه دارد | خودرویی دیگر در دل زمین بلعیده شد + عکس
اصفهان از فرونشست زمین می گریزد؟
اصفهان از فرونشست زمین می گریزد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:002024-04-30سياسي

هر نشستی، فرونشست نیست


شامگاه یکشنبه و در خیابان مجلسی(ره)، ترکیدگی لوله شبکه آب موجب شد که برخی به اشتباه، آن را با مسئله فرونشست در اصفهان مرتبط کنند.

- ایسنا/اصفهان شامگاه یکشنبه و در خیابان مجلسی(ره)، ترکیدگی لوله شبکه آب موجب شد که برخی به اشتباه، آن را با مسئله فرونشست در اصفهان مرتبط کنند.

ایسنا علت این حادثه را از محسن بهزاد، فرزند مرحوم استاد علی بهزاد، بنّا و معمار چیره دست اصفهانی جویا شد تا روشن کند که آیا آنچه در خیابان مجلسی رخ داده با مسئله فرونشست در اصفهان مرتبط است یا خیر؟ بهزاد، که خود نیز دانش آموخته رشته های مهندسی عمران آب و محیط زیست، عمران ساختمان و مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد است، در گفت وگو با ایسنا و ضمن اشاره به تفاوت فاحش این موضوع با مسئله فرونشست، توضیح داد: نکته ای که باید درباره ترکیدگی لوله شبکه آب در خیابان علامه مجلسی(ره) اصفهان متذکر شوم این است که لوله چدنی 300 میلی متری خطوط انتقال و توزیع آب شرب در حدفاصل چهارراه ابن سینا تا میدان قدس(طوقچی) درست روبه روی کوچه مشیر، شب گذشته به دلایلی ترکیده و باعث نشست جزیی در حدود هفت متر در چهار متر و به ارتفاع حدود سه متر شده، که این نشست بر اثر نشت آب در لایه های سطحی زمین است و باعث شد تا قسمتی از سواره روی خیابان، پیاده رو و فضای سبزِ حاشیه خیابان در ضلع شرقیِ آ


برچسب ها: اصفهان - فرونشست - ترکیدگی لوله - خیابان - مجلسی - شبکه آب - لوله
آخرین اخبار سرویس:

هر نشستی، فرونشست نیست

هر نشستی، فرونشست نیست