مطالب مرتبط:
هنوز خبری از «داروخانه هلال احمر» کرمانشاه نیست
روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
241 بسته معیشتی هلال احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد 
روایت هلال احمر فلسطین از قحطی کُشنده در غزه
ارائه آموزش های هلال احمر در 64 مسجد استان زنجان 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 19:002024-04-23سياسي

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی شد


در حکمی از سوی حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، وحید ابراهیمیان به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی شد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی در حکمی از سوی حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، وحید ابراهیمیان به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی شد.

  قائم مقام جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در مراسم تکرین و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر، صبر، ایمان و خدمت صادقانه و بی منت به مردم را از خصوصیات بارز داوطلبان هلال احمر برشمرد و گفت: داوطلبان هلال احمر با صبر و روحیه جهادی در همه حوادث و وقایع تلخ در کنار مردم و برای مردم کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید شیرازی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان اهر جزو موفق ترین شهرستان های استان به ویژه در سفرهای نوروزی بود که در خدمت به مسافران بسیار خوب عمل کردند.

وی همچنین گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر اهر علاوه بر خدمت به مسافران نوروزی در بیشتر حوادثات از جمله زلزله خوی و ارسباران، سیل، تصادفات جاده ای و غیره همیشه در کمک رسانی و نجات مصدومان و آسیب دیدگان پای کار بوده و هستند.

وی در ادامه توسعه و پیشرفت جامعه را نیازمند حضور مردم در کنار دولت برشمرد و افزود: مردم و دولت 2بال پرواز برای پیشرفت و توسعه جامعه هستند و


برچسب ها: جمعیت هلال احمر - هلال احمر - هلال - احمر - جمعیت - آذربایجان - داوطلبان هلال احمر
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی شد

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی شد