مطالب مرتبط:
ابهام در صلاحیت قانونی شهرداری تهران برای واردات خودرو و موتورسیکلت برقی
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: 26500 خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می کنند
چرا اتاق خودرو به صدا می افتد؟
ویدیو | اقدام عجیب دو شهروند در صندوق خودرو همه را متعجب کرد
قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و 200 شد (17 اردیبهشت 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:552024-05-06سياسي

واردات خودرو باید شتاب پیدا کند


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم تحقیقات و فناوری گفت: واردات خودرو باید شتاب پیدا کند، این روش تنها مربوط به اقشار پردرآمد نیست، بلکه با قوانین واردات بسیاری از اقشار متوسط نیز می توانند وسیله نقلیه تهیه کنند.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم تحقیقات و فناوری گفت: واردات خودرو باید شتاب پیدا کند، این روش تنها مربوط به اقشار پردرآمد نیست، بلکه با قوانین واردات بسیاری از اقشار متوسط نیز می توانند وسیله نقلیه تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید آجرلو، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم تحقیقات و فناوری که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافته است، امروز در نشست مجلس قوی برای ایران قوی که با محوریت تحقق شعار سال 1402 در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با اشاره به اولویت بندی برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: میزان تقاضا برای خرید خودرو در بازار بین 800 تا 1.

2 میلیون دستگاه است که با توجه به عرصه کم خودرو قیمت ها افزایش یافته است، برای تامین نیاز بازار مطابق قانون واردات خودرو یکی از روش های افزایش عرضه است.

وی با بیان اینکه واردات خودرو باید شتاب پیدا کند، افزود: این روش تنها مربوط به اقشار پردرآمد نیست، بلکه با قوانین واردات بسیاری از اقشار متوسط نیز می توانند وسیله نقلیه تهیه کنند.


برچسب ها: عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه علوم تحقیقات - تحقیقات و فناوری - عضو هیئت علمی - واردات خودرو - علوم تحقیقات - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

واردات خودرو باید شتاب پیدا کند

واردات خودرو باید شتاب پیدا کند