مطالب مرتبط:
رتبه اول زنجان در جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل
اصفهان در جذب کودکان بازمانده از تحصیل، رتبه نخست کشور را دارد
790 دانش آموز بازمانده از تحصیل در زنجان جذب شدند
ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
تصاویر/ بازدید دانش آموزان از مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 18:402024-04-30اجتماعي

کشف 8 هزار و 30 نفر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اصفهان


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه حدود 8 هزار و 30 نفر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اصفهان کشف شدند، گفت: که 98 درصد بازگشت به مدرسه دارند و 2 درصد نیز هنوز جذب نشده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه حدود 8 هزار و 30 نفر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اصفهان کشف شدند، گفت: که 98 درصد بازگشت به مدرسه دارند و 2 درصد نیز هنوز جذب نشده اند.

آماری از تعداد دانش آموزان معتاد نداریم اما در مدرسه استعمال مواد مخدر نداریم، آموزش وپرورش نمی تواند به تنهایی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ورود کند.

محمدرضا ابراهیمی امروز سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 در نشست خبری به مناسبت هفته معلم با بیان اینکه نبض آینده جامعه در مدارس تشکیل می شود، اظهار کرد: هر نوع توجهی به آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است، اکنون حال آموزش و پرورش خوب است و اقدامات خوبی انجام شده اما هنوز کافی نیست، تاحدودی کمبودها در حوزه تجهیزات و فضا و نیروی انسانی جبران شده است اما جای کار وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مدارس اصفهان 11 روز غیرحضوری و تعطیلی شد، افزود: تعطیلی 600 هزار دانش آموز خسارت بزرگی است، استان اصفهان حدود یک میلیون نفر دانش آموز دارد، رشد دانش آموزی در استان اصفهان تقریباً چندین دهه ا


برچسب ها: استان اصفهان - بازمانده از تحصیل - دانش آموزان - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - اصفهان - آموزش و پرورش استان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8 هزار و 30 نفر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اصفهان

کشف 8 هزار و 30 نفر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اصفهان