مطالب مرتبط:
پیشرفت 85 درصدی تامین برق پروژه شهرک صنعتی 2سقز
پروژه های عمرانی در بودجه 1403؛ کم رونق تر از سال های قبل
فروشگاه بزرگ پارک ارائه دهند انواع خدمات چرم طبیعی، صنعتی و مصنوعی در اصفهان
کارشناس فروش (تجهیزات صنعتی) - خانم
صادقی: استان سمنان 201 واحد صنعتی در دوسال اخیر احیا شده است / 92 میلیون دلار از ارزبری واحد های تولیدی جلوگیری شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 14:302024-04-20اجتماعي

پروژه های عمرانی و صنعتی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اهمیت توجه به مسائل محیط زیست در اجرای طرح های عمرانی و صنعتی بر برخورد با پروژه هایی که پیوست محیط زیستی ندارند، - ایسنا/فارس رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اهمیت توجه به مسائل محیط زیست در اجرای طرح های عمرانی و صنعتی بر برخورد با پروژه هایی که پیوست محیط زیستی ندارند، تأکید کرد.

علی سلاجقه امروز، اول اردیبهشت در جمع مدیران محیط زیست استان ها و کشور در شیراز با اشاره به دغدغه شهروندان در اجرای طرح های عمرانی و صنعتی برای حفظ محیط زیست نیز گفت: اگر پروژه ای در کشور پیوست محیط زیستی نداشته باشد، قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

وی از برنامه این سازمان برای تدوین کتاب هایی برای آشنایی دانش آموزان با بنیان های محیط زیست خبر داد و گفت: این کتاب ها با هدف آموزش و صیانت از محیط زیست برای مناطق جغرافیایی تدوین می شود.

سلاجقه، در ادامه از فعال شدن خانه های محیط زیست نام برد و آن را اقدامی برای جلب مشارکت مردم در نگه داری و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست دانست و افزود: خانه های محیط زیست بستری برای مردمی سازی محیط زیست محسوب می شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: سیاست سازمان حفاظت محیط زیست در دولت سیزدهم مردمی شدن و مشارکت و همراهی مردم در فعالیت های محیط زیستی اس


برچسب ها: محیط زیست - اجرای طرح های عمرانی - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - زیست - محیط - سازمان حفاظت محیط زیست - طرح های عمرانی
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی و صنعتی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند

پروژه های عمرانی و صنعتی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند