مطالب مرتبط:
برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - 2024)
جشنواره بین المللی کبوتر نوک قنار اصیل ایرانی در اردکان یزد در حال برگزاری است
برگزاری دوازدهمین کارگاه بین المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
برگزاری مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با 35 جایزه ویژه به مناسبت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
پرونده پرسپولیس و لوکادیا در CAS/ واکنش دادگاه بین المللی به لایحه سرخ ها علیه مهاجم هلندی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-05-08فناوري

برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین دوره از مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - 2024) به میزبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین دوره از مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - 2024) به میزبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد عظیمی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در حوزه فناوری اطلاعات در 6 رشته مهارتی توسعه نرم افزارهای موبایل، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه، راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندس مکانیک CAD و فناوری طراحی گرافیک با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور شرکت کنندگان کشورهای غنا، نیجر، روسیه، قزاقستان، کره جنوبی، برزیل، بنگلادش، سنگاپور، مالزی، ژاپن، آفریقای جنوبی، ترکمنستان و ایران برگزار می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد:شرکت کنندگان بر اساس شاخص های تعیین شده از طرف دفتر مسابقات بین المللی مهارت و طبق استانداردهای بین المللی توسط مدیران رشته، کارشناسان مسئول و کارشناسان داور مدعو اعم از کارشناسان درون یا برون سازمانی و کارشناسان معرفی شده از سوی برگزارکننده رویداد مورد سنجش قرار می گیرند و ارزیابی نتایج مطابق دست


برچسب ها: مسابقات بین المللی - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - مسابقات - آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - بین المللی - رفاه اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت

برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت