مطالب مرتبط:
فراهانی: تمام مشکلات و سرخوردگی های دولت قبل را جامعه ایرانی دارد با خود حمل می کند
شوراها از ارتباط خود با حاکمیت به بهترین نحو برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند
امام جمعه اهواز: رفع بیکاری و مشکلات مردم اولویت مسئولان باشد
انتخاب نامزد اصلح زمینه ساز رفع مشکلات کرمانشاه خواهد بود
دستور رییس جمهور برای رفع مشکلات دو ابرپروژه در اراضی ماند قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 20:452024-05-10پزشكي

مشکلات صنفی جامعه پزشکی با همدلی و اتحاد رفع خواهد شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این که مشکلات صنفی جامعه پزشکی با همدلی و اتحاد رفع خواهد شد، گفت: ما نباید بگذاریم تقابل ها شکل بگیرد؛ - تقابل چه در بستر خانواده و چه در بستر اجتماع زیان آور است و نه تنها منجر به رفع مسائل نمی شود که بر آن خواهد افزود.

محمود محمدزاده شبستری در دهمین جلسه شورای هماهنگی سازمان های نظام پزشکی استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی که امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه در محل سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد، همدلی و اتحاد را رمز توفیق در همه عرصه ها به ویژه در حوزه سلامت خواند و گفت: مشکلات صنفی جامعه پزشکی نیز با همدلی و اتحاد رفع خواهد شد.

وی در خصوص تعرفه خدمات سلامت افزود: پیگیری فراوان کردیم که تعرفه رشدِ حداقلی مورد انتظار را داشته باشد، همکاری های خوبی هم شکل گرفت اما سوی دیگر ماجرا به خصوص محدودیت منابع مالی را هم باید در نظر گرفت، با توجه به جمیع جهات تعرفه ای وضع شد که پای بندی به آن را پذیرفتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: جامعه پزشکی با فداکاری هایی که چه در دوران جنگ و چه در زمان همه گیری کرونا داشته، نشان داده است که همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود و ما امیدواریم که دستاوردهای خوب ما در حوزه سلامت و پزشکی حفظ شود.


برچسب ها: همدلی و اتحاد - جامعه پزشکی - پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی مشهد - سازمان نظام پزشکی مشهد - همدلی
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صنفی جامعه پزشکی با همدلی و اتحاد رفع خواهد شد

مشکلات صنفی جامعه پزشکی با همدلی و اتحاد رفع خواهد شد