مطالب مرتبط:
امام جمعه اهواز: رفع بیکاری و مشکلات مردم اولویت مسئولان باشد
رضوانی: کسب سهمیه المپیک شنا قطعی است/ جوانان واترپلو کار سختی در قهرمانی جهان دارند
پیشنهادات عجیب علم الهدی برای ازدواج و افزایش جمعیت / بزرگ ترین مشکل بچه دار شدن، اشتغال و تحصیل مادران است/مساله ازدواج بسیجی ها حل شود
اشتغال زایی در مساجد دزفول حمایت می شود
بزرگترین مشکل بچه دار شدن، تحصیل و اشتغال مادران است.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 16:202024-05-10سياسي

مسئولان اشتغال جوانان را اولویت کار خود قرار دهند


امام جمعە موقت سنندج یکی از مطالبات جدی مردم استان را بحث ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و گفت: مسئولان رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را اولویت کار خود قرار دهند.

- ایسنا/کردستان امام جمعە موقت سنندج یکی از مطالبات جدی مردم استان را بحث ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و گفت: مسئولان رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را اولویت کار خود قرار دهند.

ماموستا سید احسن حسینی امروز (21 اردیبهشت) در خطبەهای نماز جمعە شهر سنندج اظهار کرد: همنشینی با صالحان، گفتار حق، امانتداری و ایمانداری سە راە اصلی رسیدن انسان بە رحمت الهی است و خداوند در سورە حشر بە رعایت این سە اصل مهم تاکید کردە است.

ماموستا حسینی مبارزە بە نفس و دوری از شیطان را از دستورات اسلام بیان و عنوان کرد: یکی از دستورات مهم دین اسلام این است کە انسان از قتل، زنا، شرک، گناە و بی بندوباری دوری کند.

وی ادامە داد: امنیت و سلامت سرمایەهای بزرگ جوامع انسانی هستند و اقتدار و پیشرفت امروز را مدیون امنیت پایدار و حضور همیشگی مردم در صحنە است.

ماموستا حسینی در ادامە دهە کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) را تبریک گفت و افزود: حضرت معصومە (س) نمونە یک بانوی باعفت است کە بانوان جامعە باید زندگی این بانو را سرمشق زندگی خود قرار دهند.


برچسب ها: اشتغال جوانان - جوانان - اشتغال - مشکلات اقتصادی - ایجاد اشتغال - مسئولان - رفع مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اشتغال جوانان را اولویت کار خود قرار دهند

مسئولان اشتغال جوانان را اولویت کار خود قرار دهند