مطالب مرتبط:
دزفول غرق شد!
فاضلاب های دزفول جان «دز» و «مردم» را به خطر انداخته است
دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی دارد/ محمدرضا سنگری یکی از مهم ترین ادبای معاصر+ فیلم
فاضلاب های دزفول جان «دز» و «مردم» را به خطر انداخته است
بارش 100 میلیمتری باران در دزفول خیابان ها را به زیر آب برد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 17:052024-05-02اجتماعي

دزفول غرق شد!


بارش 100 میلیمتر باران در دزفول باعث آبگرفتگی شدید معابر شهری و مسدود شدن تمام زیرگذر های این شهر شد و تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، طبق اعلام هواشناسی صفی آباد دزفول میزان بارندگی امروز پنجشنبه تا ساعت 14 به نزدیک 100 میلیمتر رسیده است.

این حجم بارندگی در چند ساعت موجب شد چندین نقطه شهری وضعیت بحرانی پیدا کند ـ شهردار دزفول با اشاره به آماده باش کامل این شهرداری طی 2 روز گذشته اظهارکرد: 500 نفر از کارکنان و مدیران بخش های مختلف شهردای دزفول با تمام تجهیزات و امکانات مشغول دفع آب های سطحی هستند.

محمد عتاب اهوازی افزود: عملیات رفع آبگرفتگی معابر در چندین نقطه توسط نیرو های شهرداری با بسیج تمام امکانات در حال انجام است.

مسدود شدن سه زیرگذر شهر دزفول شهردار دزفول گفت: سه زیرگذر تقاطع شریعتی و 45 متری فتح المبین، 45 متری فتح المبین و امام خمینی (ره) و میدان امام حسین (ع) دزفول به دلیل تجمع آب مسدود شد و عملیات تخلیه آب و خارج کردن خودرو های گرفتار در این زیرگذر ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تیم های خدماتی شهرداری دزفول تا عادی شدن در میدان حضور دارند، از شهروندان درخواست کرد از تردد غیرضروری در معابر شهری به ویژه در مناطقی که دچار آب گرفتگی شده اجتناب کنند.


برچسب ها: دزفول - شهردار - شهردار دزفول - فتح المبین - زیرگذر - مسدود شدن - آبگرفتگی
آخرین اخبار سرویس:

دزفول غرق شد!

دزفول غرق شد!