مطالب مرتبط:
روزی به نام تلفن | الو... صدا میاد؟
روزی به نام تلفن!
این پاسدار برای مهاجرت فوتبالیست محبوبش لباس مشکی پوشید /از روزی که رفت سپاه همه جوره دگرگون شد
روز تخمک گذاری چه روزی است | علائم تخمک گذاری
اورژانس جاده مرگ شبانه روزی می شود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 15:152024-04-25فناوري

روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟


یکی از بزرگترین نوآوری های فناوری ارتباطات تا به امروز تلفن است، با استفاده از آن، ما بر فراز کوهها، اقیانوس ها متصل شده ایم.

- یکی از بزرگترین نوآوری های فناوری ارتباطات تا به امروز تلفن است، با استفاده از آن، ما بر فراز کوهها، اقیانوس ها متصل شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از همشهری آنلاین، چشم هایتان را ببندید و جهانی را تصور کنید بدون اینترنت و اپلیکیشن و چت و پیامک، بدون تلفن؛ جهانی که در آن آدم ها تنها راه ارتباطی شان دیدن همدیگر بود و نهایتا مثل سرخ پوست ها می توانستند با دود به هم پیام بدهند.

سخت است نه؟ اصلا تصور اینکه تلفن از زندگی تکنولوژی زده ما حذف شود، دشوار است و کمتر کسی پیدا می شود که در این دوره و زمانه، یک موبایل هوشمند یا ساده همراهش نباشد.

گراهام بل وقتی تلفن را اختراع کرد، فکرش را هم نمی کرد که اختراعش اینقدر در زندگی بشریت نقش مهمی ایفا کند و بخش جدایی ناپذیری از دنیای ارتباطات امروز ما شود.

واقعیت این است که اختراع بل، با اینکه خیلی های مان را دچار گردن دردهای پیامکی کرده و در جمع های دوستانه و مهمانی ها هم کنار گذاشته نمی شود، اما اگر نباشد، فاصله ها پررنگ تر به نظر می رسند و آدم هایی که در کل دنیا پخش شده اند و از هم دورند، دیر به دیر از حال هم باخبر می شوند.


برچسب ها: تلفن - ارتباطات - بزرگترین - اقیانوس - استفاده - موبایل هوشمند - اختراع
آخرین اخبار سرویس:

روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟

روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟