مطالب مرتبط:
بهره برداری از 950 طرح حوزه برق در سفر رییس جمهور به مازندران
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 78 طرح برق رسانی در سفر رییس جمهور به مازندران
برپایی میز ارتباط مردمی ورزش همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران
رییس جمهور به استان مازندران سفر می کند
تحقق 71 درصدی مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-05-15سياسي

سفر رییس جمهور به مازندران، نویدبخش تحولات بزرگ در شرکت برق منطقه ای


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، در آستانه سفر دوم ریاست جمهوری آیت الله رییسی به این مازندران، از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 78 پروژه مهم برق رسانی با اعتباری بالغ بر 21 هزار میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، در آستانه سفر دوم ریاست جمهوری آیت الله رییسی به این مازندران، از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 78 پروژه مهم برق رسانی با اعتباری بالغ بر 21 هزار میلیارد تومان خبر داد.

کوروش موسوی تاکامی، 26 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به همزمانی این رویداد با دومین دور سفرهای استانی رییس جمهور، این اقدام را گامی مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار در منطقه دانست.

آغاز عملیات اجرایی 38 پروژه جدید موسوی تاکامی در تشریح جزییات این پروژه ها اظهار کرد:عملیات اجرایی 38 پروژه جدید با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان در طرح های مختلف از جمله احداث پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع این استان آغاز خواهند شد که با بهره برداری از این پروژه ها به ظرفیت ایستگاه های انتقال 4725 مگاولت آمپر و به طول خطوط انتقال 874 کیلومتر مدار اضافه می شود.

وی افزود: هرچند که امید است تا با سرمایه گذاری بخش خصوصی، ظرف دو سال ظرفیت نصب شده نیروگاه های تجدیدپذیر و تولید پراکنده حداقل د


برچسب ها: شرکت برق منطقه ای مازندران - مازندران - شرکت برق منطقه ای - برق منطقه ای - آیت الله رییسی - پروژه - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به مازندران، نویدبخش تحولات بزرگ در شرکت برق منطقه ای

سفر رییس جمهور به مازندران، نویدبخش تحولات بزرگ در شرکت برق منطقه ای