موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
موشک تازه نفس روسیه فشار جنگ را تشدید کرد/ عکس
آلودگی بیش از حد هوا نفس برخی شهرهای خوزستان را گرفت/هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت خطرناک
معرفی بهترین خط چشم ها / اگه مبتدی هستی اینجوری حرفه ای میشی اعتماد به نفس فول
آلودگی بیش از حد هوا نفس برخی شهرهای خوزستان را گرفت/ هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت خطرناک
(تصویر) موشک تازه نفس روسیه به میدان آمد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-05-18اقتصادي

نوزادانی که از «نَفَس» نفس می گیرند


کاهش شدید رشد جمعیت، صدای همه اندیشمندان و دلسوزان کشور را بلند کرده است یکی از عوامل کاهش جمعیت، کاهش فرزند آوری، سقط های جنین است.

- ایسنا/خراسان شمالی کاهش شدید رشد جمعیت، صدای همه اندیشمندان و دلسوزان کشور را بلند کرده است یکی از عوامل کاهش جمعیت، کاهش فرزند آوری، سقط های جنین است.

سقط جنین، این پدیده شوم نیز که ناشی از عوامل اقتصادی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سیاست های جمعیتی است سبب قتل عامل جنین هایی می شود که هنوز پا بر این کره خاکی نگذاشته اند.

از آنجا که جنین انسان حرمت دارد و مطابق آموزه های قرآنی زندگی بخشیدن به یک انسان ها بوده در راستای تقویب قانون حمایت از جوانی جمعیت مرکز نفس در خراسان شمالی شکل گرفت.

در این مرکز مادرانی که بنا به دلایل مختلف قصد سقط جنین خود را دارند شناسایی و از آن ها حمایت های لازم می شود تا علاوه بر اینکه از انجام این کار منصرف شوند با آن ها همراهی می شود تا نوزاد آن ها به دنیا آید و در حقیقت جنین هر چقدر کوچک، هر چقدر ناتوان، اما انسان است و حق دارد زندگی را تجربه کند.

ثبت 110 مورد انصراف از سقط جنین در خراسان شمالی زهرا مقدسی مسؤول مرکز نفس (نجات فرزند سالم) در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، از ثبت 110 مورد انصراف از سقط جنین در استان از ابتدای اجرای طرح نفس ت


برچسب ها: جمعیت - کاهش - جنین - خراسان شمالی - سقط جنین - عوامل - دلسوزان
آخرین اخبار سرویس:

نوزادانی که از «نَفَس» نفس می گیرند

نوزادانی که از «نَفَس» نفس می گیرند