مطالب مرتبط:
طرح ارتقای سلامت اعضای جهاد دانشگاهی آغاز شد
آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان
خبر جدید وزیر کشور درباره آغاز اجرای طرح انسداد مرزها
خبر جدید وزیر کشور درباره آغاز اجرای طرح انسداد مرزها
آغاز طرح بصیرت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مشهد مقدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-04-29سياسي

طرح «قاضی مدرسه» در 78 مدرسه کرمان آغاز شد


رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح قاضی مدرسه در استان خبر داد و گفت: قضات با تجربه شهر کرمان با هدف آگاهی بخشی نوجوانان از آسیب های اجتماعی و آموزش و راهکارهای پیشگیری از آن در دبیرستان ها حضور پیدا خواهند کرد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح قاضی مدرسه در استان خبر داد و گفت: قضات با تجربه شهر کرمان با هدف آگاهی بخشی نوجوانان از آسیب های اجتماعی و آموزش و راهکارهای پیشگیری از آن در دبیرستان ها حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی امروز 10 اردیبهشت ماه در مراسم آغاز طرح قاضی مدرسه در کرمان با تاکید بر مسئله پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: تعداد 20 نفر از قضات برجسته و باتجربه استان علی رغم مشغله کاری خود در منصب قضا آمادگی خود را در راستای اجرای طرح قاضی مدرسه اعلام کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و یکی از مهم ترین علل پیروزی انقلاب اسلامی، نادیده گرفتن موضوعات فرهنگی و دینی در زمان طاغوت بود.

حمیدی با بیان اینکه دشمن باورهای دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده، گفت: متاسفانه برخی از مسئولان و خانواده ها نسبت به مسائل فرهنگی و تربیتی غافل شده اند و شاهد بروز برخی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه هستیم .


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان کرمان - کرمان - رییس کل دادگستری - مدرسه - آسیب های اجتماعی - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

طرح «قاضی مدرسه» در 78 مدرسه کرمان آغاز شد

طرح «قاضی مدرسه» در 78 مدرسه کرمان آغاز شد