مطالب مرتبط:
فرهنگ سازی یا نظارت/بین دانش آموزان و مواد مخدر فاصله افتاد!
دانش آموزان نهاوندی با سبک تحصیلی حوزه علمیه آشنا شدند
توقف آهنگ رشد مصرف موادمخدر بین دانش آموزان
ستاد مبارزه با مواد مخدر : آهنگ رشد مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان کشور کنترل و متوقف شده
دانش آموزان نخبه فیزیک جهان به اصفهان می آیند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 11:102024-05-12سياسي

رسیدگی ویژه به امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان شاهد/ لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


دو رسالت رسیدگی ویژه به امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان طرح شاهد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، که با توجه به تاثیر پذیری مدرسه از جامعه، - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دو رسالت رسیدگی ویژه به امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان طرح شاهد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، که با توجه به تاثیر پذیری مدرسه از جامعه، نقش دومی مهمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی در جلسه ستاد مرکزی شاهد که در سالن جلسات دفتر وزیر برگزار شد، با اشاره به اهمیت و حفظ قداست مدارس شاهد به عنوان الگوی انقلاب و پایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: در این مدارس باید توجه ویژه ای به اجرای منشور اخلاقی برای پیشگیری از آسیب های تربیتی مدنظر قرار بگیرد.

وی دو رسالت را برای مدارس شاهد مهم دانست و گفت: این دو رسالت رسیدگی ویژه به امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان طرح شاهد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، که با توجه به تاثیرپذیری مدرسه از جامعه نقش دومی مهمتر است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بر لزوم همکاری فعال بنیاد شهید در خصوص محافظت از وضعیت علمی و تربیتی دانش آموزان مدارس شاهد بخصوص دانش آموزان طرح شاهد تاکید کرد.

صحرایی تاکید کرد: نقش والدین و مشارکت آنان در مدارس بسیار مهم که می بایست از ظرفیت آنان برای کیفیت بخشی به مدارس شاهد استفاده و کی


برچسب ها: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار و شهادت - ایثار و شهادت - ترویج فرهنگ - فرهنگ ایثار - دانش آموزان - تربیتی
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه به امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان شاهد/ لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رسیدگی ویژه به امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان شاهد/ لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت