مطالب مرتبط:
باند سرقت منازل در خرم آباد منهدم شد
انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
انتخابات در خرم آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می شود
اجرای صحیح و رقابتی انتخابات مرحله دوم مجلس در خرم آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 15:152024-04-25حوادث

انهدام باند سارقان و کشف 26 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد


فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه ای منازل و اماکن خصوصی و کشف 26 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه ای منازل و اماکن خصوصی و کشف 26 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز 6 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه 3 نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 26 فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها: فرمانده انتظامی لرستان - شهرستان خرم آباد - فرمانده انتظامی - اماکن خصوصی - سارقان حرفه ای منازل - انهدام باند - باند سارقان
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان و کشف 26 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد

انهدام باند سارقان و کشف 26 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد