مطالب مرتبط:
استرالیا روابط نظامی با فیلیپین را تقویت می کند
سفر شی جین پینگ به فرانسه
آغاز اجرای طرح تقویت فشار آب مناطق جنوبی کوت عبدالله و روستای کوت سیدصالح
ظرفیت روستاهای سیستان وبلوچستان تقویت می شود
آجرلو: تفرقه می تواند مجلس دوازدهم را به شکست و ناامیدی منجر کند/ نمایندگان تهران باید ارتباطات خود را با مردم تقویت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-05-06بين الملل

دیدار شی جین پینگ و فون درلاین با ماکرون در الیزه با هدف تقویت روابط


امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) در کاخ الیزه با همتای چینی خود شی جین پینگ و رییس کمیسیون اروپا، اورزولا فون در لاین، در یک نشست سه جانبه با محوریت روابط اروپا و چین دیدار و رایزنی کرد.

- امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) در کاخ الیزه با همتای چینی خود شی جین پینگ و رییس کمیسیون اروپا، اورزولا فون در لاین، در یک نشست سه جانبه با محوریت روابط اروپا و چین دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماکرون در این دیدار سه جانبه اعلام کرد: وضعیت بین المللی بیش از هر زمان دیگری این گفتگوی اروپایی-چینی را ایجاب می کند.

ما در نقطه عطفی در تاریخ خود قرار داریم که ما را ملزم می کند تا با مشکلات ساختاری که مربوط به مبادلات اقتصادی است، روبرو شویم و بر آن غلبه کنیم.

به نقل از آناتولی، امانوئل ماکرون همچنین اظهار کرد با دوستی و اطمینان به همگرایی ها و همچنین نگرانی ها برای غلبه بر آنها رسیدگی می کند، زیرا آینده این قاره نیز به توانایی آن برای ادامه توسعه روابط متوازن بستگی دارد.

رییس جمهور فرانسه با اطمینان از اینکه روابط دیپلماتیک نشان داده است که همگرایی ها دستیابی به نتایج بسیار ملموس را ممکن می کند، خاطرنشان کرد این نشست سه جانبه بر دو محور از جمله روابط اروپا و چین و دو بحران بزرگ که اوکراین و خاورمیانه هس


برچسب ها: امانوئل ماکرون - رییس جمهور فرانسه - شی جین پینگ - ماکرون - دیدار و رایزنی - اروپا - نشست سه جانبه
آخرین اخبار سرویس:

دیدار شی جین پینگ و فون درلاین با ماکرون در الیزه با هدف تقویت روابط

دیدار شی جین پینگ و فون درلاین با ماکرون در الیزه با هدف تقویت روابط