مطالب مرتبط:
امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه تربیت جامعه اسلامی بود
جهاد امام صادق(ع) برای گسترش فرهنگ غنی اسلام بود
امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
استمرار در جهاد یکی از خصوصیات بارز در سیره امام صادق(ع) بود
امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19:152024-05-04سياسي

امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه تشکیل حکومتی مبتنی بر احکام و آرمان های اسلام از جمله اهداف و آرزوهای اهل بیت و عالمان دین در دوره های مختلف بود، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه تشکیل حکومتی مبتنی بر احکام و آرمان های اسلام از جمله اهداف و آرزوهای اهل بیت و عالمان دین در دوره های مختلف بود، گفت: امام صادق (ع) 34 سال امامت را برعهده داشتند و آغازگر جهاد در عرصه فقه و فقاهت و تربیت جامعه اسلامی بودند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز (15 اردیبهشت ماه) در مراسم شهادت ششمین اختر آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) در مصلای امام خمینی(ره) رشت اظهار کرد: شیعه به مذهب جعفری نیز تعبیر می شود، زیرا شیعه مدیون کلاس ها و دانشگاه عظیم علمی و روایی است که از مکتب امام صادق (ع) دارد.

وی با اشاره به روایتی از اهل بیت که فرمودند، هر کسی نداند بر ما اهل بیت چه گذشته است و نسبت به ظلم هایی که بر ما خاندان روا شده است، جاهل باشد شریک ظلم ظالمین خواهد بود، افزود: یکی از عللی که در طول تاریخ تشیع، تشکیل حکومت اسلامی برای اهل بیت میسر نشد، شناخت نداشتن مردم نسبت به اهل بیت در هر دوره ای بود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - امام - امام صادق - استان گیلان - اهل بیت - آیت الله رسول فلاحتی
آخرین اخبار سرویس:

امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود

امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود