مطالب مرتبط:
تداوم حملات وحشیانه صهیونیست ها به رفح
تداوم حملات وحشیانه صهیونیست ها به رفح
تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به رفح
جنایت در اردوگاه جبالیا در پی یورش اشغالگران/ حملات سهمگین مقاومت به صهیونیست ها در رفح
تداوم حملات راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 11:452024-05-13بين الملل

تداوم حملات وحشیانه صهیونیست ها به رفح


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دویست و بیست روز از جنگ در غزه می گذرد و مقامات اسراییل همچنان به حمله زمینی به این شهر مملو از جمعیت آوارگان اصرار دارند، - 220 روز از جنگ غزه می گذرد و مقامات اسراییل همچنان به حمله زمینی به این شهر مملو از جمعیت آوارگان اصرار دارند و فکر می کنند حمله به رفح باعث از بین رفتن مقاومت خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دویست و بیست روز از جنگ در غزه می گذرد و مقامات اسراییل همچنان به حمله زمینی به این شهر مملو از جمعیت آوارگان اصرار دارند، این در حالی است که حملات هوایی بی وقفه علیه مناطق مختلف غزه به خصوص رفح همچنان ادامه دارد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز چندین خانه مسکونی در شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه و همچنین اردوگاه جبالیا در شمال غزه را هدف قرار دادند.

گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس همچنین از درگیری شدید رزمندگان مقاومت با نظامیان متجاوز صهیونیست در شرق خیابان جرج در محور شرقی رفح در جنوب نوار غزه خبر داده و گفت که یک نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در رفح با راکت یاسین 105 هدف قرار داده است.

گردان های القسام جنبش مقاومت فلسطین اعلام کرد که نظامیان و تجهیزات جنگی اشغالگران اسراییلی را در شرق گذرگاه زمینی رفح با گلوله های خمپاره کالیبر سنگین دره


برچسب ها: آوارگان - اسراییل - مقامات - بین الملل - صهیونیست - حمله - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حملات وحشیانه صهیونیست ها به رفح

تداوم حملات وحشیانه صهیونیست ها به رفح