مطالب مرتبط:
ببینید | لحظه ترور حسین ابراهیم مکی، فرمانده حزب الله توسط اسراییل
شلیک دهها موشک حزب الله به پایگاه های نظامی رژیم اسراییل
حمله شهرک نشینان صهیونیست به کامیون های کمک رسانی به غزه؛ / پلیس اسراییل: کار سازمان راستگرای «تساو 9» بود
حملات کوبنده مقاومت را ببینید؛ از موشک باران مقر فرماندهی لشگر 91 اسراییل توسط حزب الله تا عملیات ترکیبی 3گروه مقاومت و هلاکت 12 نظامی صهیونیست
ولی رضا نصر در فارن افرز: اگر قرار است آتش بس نیم بند بین ایران و اسراییل برقرار بماند، آمریکا باید کاملاً پای کار بایستد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-05-15بين الملل

حزب الله: اگر تسلیحات آمریکا نبود، اسراییل نمی توانست به غزه حمله کند


رییس فراکسیون پارلمانی «وفاداری به مقاومت» لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدون تسلیحات هوشمند آمریکا هرگز قادر به حمله به غزه نبود، تاکید کرد اظهارات آمریکا در مورد مخالفتش با حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح تظاهر است .

- رییس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدون تسلیحات هوشمند آمریکا هرگز قادر به حمله به غزه نبود، تاکید کرد اظهارات آمریکا در مورد مخالفتش با حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح تظاهر است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رعد رییس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از شهید احمد علی مهدی در منطقه عدشیت لبنان گفت مقاومت قادر است دشمن صهیونیستی را به ستوه آورد تا دست از پروژه خود برای لغو گزینه مقاومت در غزه و جاهای دیگر بکشد.

به نوشته روزنامه الاخبار لبنان، رعد تاکید کرد: دشمن اسراییلی با وجود گستاخی در رسیدن به آنچه می خواست، به مرز شکست کامل رسیده است.

وی با اشاره به نیت اصلی آمریکا درباره حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه، تصریح کرد: باور نکنید که آمریکا نمی دشمن وارد رفح شود و به آن حمله کند، بلکه می خواهد اسراییل از شرمندگی آمریکا بابت قتل عام های تل آویو بکاهد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - ارتش رژیم صهیونیستی - مقاومت - آمریکا - فراکسیون - پارلمانی
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: اگر تسلیحات آمریکا نبود، اسراییل نمی توانست به غزه حمله کند

حزب الله: اگر تسلیحات آمریکا نبود، اسراییل نمی توانست به غزه حمله کند