مطالب مرتبط:
آغاز به کار رویداد تخصصی پزشکی بازساختی پزشکی آینده در شیراز
رویداد پزشکی بازساختی، گامی در مسیر تحول در گردشگری سلامت است
رویداد پزشکی بازساختی گامی در مسیر تحول در گردشگری سلامت است
رویداد پزشکی بازساختی گامی در مسیر تحول در گردشگری سلامت است
هر دو موتور رشد اقتصاد کشور خاموش شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 15:502024-05-10پزشكي

رشد مطلوب تر پزشکی بازساختی در کشور نیازمند حمایت قاطع حاکمیت است


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن بیان اینکه در زمینه های آموزش و پژوهش شاهد رشد خوب در بخش پزشکی شناختی هستیم، لزوم تمرکز بر حوزه بالینی را متذکر شد و رشد مطلوب تر پزشکی شناختی را نیازمند حمایت قاطع حاکمیت دانست.

- ایسنا/فارس عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن بیان اینکه در زمینه های آموزش و پژوهش شاهد رشد خوب در بخش پزشکی شناختی هستیم، لزوم تمرکز بر حوزه بالینی را متذکر شد و رشد مطلوب تر پزشکی شناختی را نیازمند حمایت قاطع حاکمیت دانست.

اسماعیل میرزایی امروز، 21 اردیبهشت در رویداد تخصصی پزشکی شناختی پزشکی آینده که به همت جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد، گفت: از نظر آموزش یعنی نیروی متخصص و آموزش خوشبختانه مشکلی نداریم و خیلی زود شروع کردیم.

معاون دانشکده علوم و فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در بسیاری از دانشگاه های کشور نیروی متخصص در سطوح پی اچ دی و کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در رشته های مختلف آموزش دیده اند یا در حال آموزش هستند.

وی با یادآوری اینکه پزشکی بازساختی، یک رشته میان رشته ای محسوب می شود و برای ورود به این عرصه و رشد در آن نیازمند تخصص های مختلفی هستیم، گفت: پزشکی بازساختی خیلی پیش از این در کشور شروع شده است و اکنون رشته هایی نظیر بایوتکنولوژی پزشکی، پزشکی مولکولی


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - پزشکی - علوم پزشکی شیراز - عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

رشد مطلوب تر پزشکی بازساختی در کشور نیازمند حمایت قاطع حاکمیت است

رشد مطلوب تر پزشکی بازساختی در کشور نیازمند حمایت قاطع حاکمیت است