مطالب مرتبط:
کنعانی: مصونیت بخشیدن آمریکا به جنایات جنگی نگران کننده است
جمهوری خواهان آمریکا : رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی اش نگهداری می کرد
استفاده کشورهای شیخ نشین خلیج فارس از کارت روسیه و چین/ دیگر خبری از ذبح گاوهای شیرده برای آمریکا نیست
پیشنهاد اسراییل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
ژست بشردوستانه آمریکا؛ این بار با احداث بندر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-05-09بين الملل

مصونیت بخشیدن آمریکا به جنایات جنگی نگران کننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در شبکه ایکس نوشت:هدف گروهی از نمایندگان کنگره و سنای آمریکا از اعمال تهدید و فشار بر دادستان و قضات دیوان کیفری بین المللی (ICC)، - سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که هدف گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا از اعمال تهدید و فشار بر قضات دیوان کیفری بین المللی، مصونیت بخشیدن به جنایات جنگی و نسل کُشی رژیم صهیونیستی است و این یک اقدام شرم آور و نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در شبکه ایکس نوشت:هدف گروهی از نمایندگان کنگره و سنای آمریکا از اعمال تهدید و فشار بر دادستان و قضات دیوان کیفری بین المللی (ICC)، مصونیت بخشیدن به جنایات جنگی و نسل کُشی توسط مقامات و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی است و این یک اقدام شرم آور و نگران کننده است.

این مداخله زشت، رویه ای خطرناک ایجاد خواهد کرد که با اهداف و فلسفه وجودی دیوان کیفری بین المللی در تنبیه و مجازات جنایتکاران جنگی مغایر است.

سکوت جهانی در برابر این قبیل تهدیدها، موجب ممانعت از اجرای عدالت و تداوم جنایت ها علیه ملت فلسطین و تداوم بی کیفری عاملان آن می گردد.


برچسب ها: دیوان کیفری بین المللی - نمایندگان کنگره - سخنگوی وزارت امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - سخنگوی وزارت - دیوان کیفری - جنایات جنگی
آخرین اخبار سرویس:

مصونیت بخشیدن آمریکا به جنایات جنگی نگران کننده است

مصونیت بخشیدن آمریکا به جنایات جنگی نگران کننده است