مطالب مرتبط:
افتتاح بخش بین الملل نمایشگاه کتاب و بازگشایی غرفه یمن+فیلم
محور لاویج بازگشایی شد
مرمت و بازگشایی ایلراه های عشایری در دستور کار است
انقلاب فیزیک کوانتومی در راه است
20 راه برای کاهش فشار خون دیاستولیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 00:502024-05-09سياسي

همه راه های شهرستان سرخس بازگشایی شد


معاون هماهنگی عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری سرخس گفت: با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه و مشارکت و همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان تمامی مسیرهای شهرستان سرخس که به دلیل سیلاب مسدود بودند بازگشایی شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری سرخس گفت: با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه و مشارکت و همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان تمامی مسیرهای شهرستان سرخس که به دلیل سیلاب مسدود بودند بازگشایی شدند.

محمد رفیعی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت سیلاب در شهرستان سرخس اظهار کرد: برابر اعلام سازمان هواشناسی تاکنون بالغ بر 40 میلیمتر در شهرستان سرخس بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه و مشارکت و همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان تمامی مسیرهای شهرستان سرخس که به دلیل سیلاب مسدود بودند بازگشایی شدند، افزود: فقط مقداری در برخی مناطق به دلیل گل و لایی که بر روی جاده وجود دارد تردد با احتیاط انجام شود.

معاون هماهنگی عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری سرخس عنوان کرد: به جز دو مورد ورود سیلاب به منزل مسکونی در شهر مزداوند هیچ مشکل دیگری تاکنون گزارش نشده است که همان هم با تلاش های نیروهای بسیج رفع و ایمن سازی صورت گرفت.


برچسب ها: شهرستان سرخس - شهرستان - سرخس - بازگشایی - پلیس راه - سیلاب - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

همه راه های شهرستان سرخس بازگشایی شد

همه راه های شهرستان سرخس بازگشایی شد