مطالب مرتبط:
در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران مطرح شد / تحلیل رییس جمهور از روبه رو نشدن قهرمان ایرانی برابر ورزشکار رژیم صهیونیستی
اساتید جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
تجلیل رییس جمهور از قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در 1402
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش با حضور رییس جمهور برگزار شد
تجلیل رییس جمهور از قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 22:402024-05-07سياسي

ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی


باید از پیشگامان موج جدید ضد آپارتاید رژیم صهیونیستی و کسانی که در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه گام برمی دارند تقدیر به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست کمیته اعطای هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی با حضور کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، معاون امور بین الملل و حقوق بشر وزارت دادگستری و جمعی از نمایندگان دستگاه های عضو این کمیته در ستاد حقوق بشر برگزار شد.

در این نشست، غریب آبادی با اشاره به نسل سوم حقوق بشر که شامل حق توسعه، حق دسترسی به محیط زیست سالم و حق دسترسی به صلح و امنیت می شود، گفت: رژیم صهیونیستی پس از هفتم اکتبر مرتکب تمامی جنایت ها از جمله جنایت علیه بشریت، نسل زدایی و جنایت جنگی در غزه شده است و ما شاهد کشتار و قتل عام گسترده غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان در نوار غزه هستیم.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه اظهارات خود، گفت: باید از پیشگامان موج جدید ضد آپارتاید رژیم صهیونیستی و کسانی که در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه گام برمی دارند و همچنین مدافعان واقعی حقوق بشر در مبارزه با چالش هایی مانند تحریم های یکجانبه و اقدامات ضد حقوق بشری تقدیر به عمل آید.


برچسب ها: حقوق بشر - ستاد حقوق بشر - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - حقوق - جایزه حقوق بشر اسلامی - معاون امور
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی

ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی