مطالب مرتبط:
عروج رییس جمهور و همراهان، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه بود
تمام ایران سوگوار رییس جمهور است/ تعهد و اخلاق شاخصه های بارز شهید رییسی بود
نخست وزیر مالزی: رییس جمهور فقید ایران الگوی تعهد بود
واکنش های جهانی به شهادت رییس جمهور و وزیر خارجه ایران
افزایش جهانی قیمت نفت درپی شهادت رییس جمهور ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-05-20سياسي

«جنبش جهانی تعهد به خانواده» ابتکار عمل رییس جمهور بود


مدیرکل امور بین الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه جنبش جهانی «تعهد به خانواده» ابتکار عمل رییس جمهور بود گفت: ایشان با اعلام نظر شایسته ای که داشتند نسبت به حفظ خانواده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ابتکار عملی مطرح و بحث های .

- مدیرکل امور بین الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه جنبش جهانی تعهد به خانواده ابتکار عمل رییس جمهور بود گفت: ایشان با اعلام نظر شایسته ای که داشتند نسبت به حفظ خانواده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ابتکار عملی مطرح و بحث های مطالعاتی و اجرایی آن به معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری محول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر خدیجه کریمی در نشست هم افزایی پیرامون جنبش جهانی تعهد به خانواده با بیان اینکه با مسئولیت داده شده، این جنبش جهت گیری یافت گفت: بهره برداری از ظرفیت های فعالان و بزرگان حوزه زنان و خانواده، دلیل تشکیل این جلسه است.

وی با بیان اینکه جنبش جهانی تعهد به خانواده در دو بعد ملی و بین المللی کار خود را آغاز کرد افزود: در بعد ملی، کمیته هایی تشکیل شد و در بعد بین المللی نیز صاحب نظران و ثمن ها در زمینه حفظ خانواده اصیل مشغول به فعالیت بودند.


برچسب ها: خانواده - مجمع عمومی سازمان ملل متحد - ابتکار عمل - مجمع عمومی سازمان ملل - زنان و خانواده - ریاست جمهوری - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

«جنبش جهانی تعهد به خانواده» ابتکار عمل رییس جمهور بود

«جنبش جهانی تعهد به خانواده» ابتکار عمل رییس جمهور بود