مطالب مرتبط:
تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین
رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
4.5 میلیارد تومان بودجه حمایتی در سال گذشته به استان قزوین اختصاص یافت
فیلم| تودیع و تکریم معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد
تصاویر / جلسه تودیع و تکریم معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-04-28سياسي

گزارشی از مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین


با حکم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب و طی مراسمی یکشنبه 9 اردیبهشت معارفه شد.

- ایسنا/قزوین با حکم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب و طی مراسمی یکشنبه 9 اردیبهشت معارفه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین یکشنبه نهم اردیبهشت با حضور رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان قزوین معرفی شد و از خدمات علی شعبانی تقدیر به عمل شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، در این مراسم اظهار کرد: اگر یک قاضی در احیای حق سره را از ناسره درست تشخیص داده و به عدل حکم کند، هیچ مابه ازایی ندارد و ثواب آن بسیار عظیم است.

وی اقدام غرورآفرین فرزندان این مرز و بوم در تحقق وعده صادق را از مصادیق امر ولایی دانست و گفت: این حادثه باعث شد یک بار دیگر نقش و جایگاه ولایت و تحقق عینی رسالت، توحید، عدالت، معاد و امامت معنا شود تا دنیای مادی بفهمد که این اقدام با سکانداری امامت و ولایت بر


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - حجت الاسلام - دادگستری استان قزوین - استان قزوین - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین

گزارشی از مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین