مطالب مرتبط:
سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر 10 ثانیه
فیلم| سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه!
توصیه مهم پلیس به صاحبان خودرو برای پیشگیری از سرقت
توصیه مهم پلیس به صاحبان خودرو برای پیشگیری از سرقت
کشف و ضبط 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 16:102024-05-01حوادث

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر 10 ثانیه


لحظه ای دست از صورتش برنمی دارد تا مبادا تصویرش پخش و رسانه ای شود؛ انواع سارقان خودرو و لوازم ماشین در محوطه میدان صبحگاه آگاهی پلیس تهران بزرگ کنار هم و به صورت جمعی نشسته اند اما این سارق حرفه ای خودرو از آن سوژه های داغ رسانه ای است.

- سارقی جوان که در حیاط پلیس آگاهی با نام حرفه ای از او یاد می شود؛ شگرد خاصی در دزدی دارد و به گفته خودش زیر 10 ثانیه با استفاده از قیچی آرایشی زنانه خودروهای خارجی را سرقت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، لحظه ای دست از صورتش برنمی دارد تا مبادا تصویرش پخش و رسانه ای شود؛ انواع سارقان خودرو و لوازم ماشین در محوطه میدان صبحگاه آگاهی پلیس تهران بزرگ کنار هم و به صورت جمعی نشسته اند اما این سارق حرفه ای خودرو از آن سوژه های داغ رسانه ای است.

باندی ندارد، خودش است و مالخری که مفت خری می کند و خیلی تردستانه سعی دارد خود را از دید دوربین ها و خبرنگاران دور کند؛ نزدیک می شوم و تنها چیزی که از چهره اش پیداست دستان دستبند خورده با تتویی خاص روی مچ دست چپ است.

چپ دستی که با تردستی زیر 10 ثانیه با قیچی آرایشی زنانه اقدام به سرقت خودرو خارجی می کند و به گواه افسر پرونده اش بسیار باهوش است؛ با خود می اندیشم که اگر راه علم و تحصیل را پیش می گرفت مسیر زندگی اش تغییر می کرد و شاید امروز مصاحبه ای از جنس دیگر با این جوان ان


برچسب ها: خودرو - رسانه ای - پلیس تهران بزرگ - سارقان خودرو - سوژه های داغ - سارق - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر 10 ثانیه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر 10 ثانیه