مطالب مرتبط:
تأکید بر نقش نخبگان در ترویج فرهنگ رضوی
دشمنان دنبال ترویج سبک زندگی غربی در جامعه هستند
اقدام قابل تقدیر شهرداری گرگان در توجه به زیباسازی مناطق کم برخوردار
نقش دولت در اشتغال کدام استان پر رنگ تر است؟
ترویج فعالیت های فرهنگی در گرو استفاده از ظرفیت های مردمی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:502024-05-19سياسي

نقش شهرداری در ترویج سبک زندگی دینی پر رنگ و قابل تقدیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که سبک زندگی دینی در دل خود شادی و نشاط حلال دارد گفت: - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات شهرداری در گسترش رفتار های دینی در پایتخت قابل ستایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که سبک زندگی دینی در دل خود شادی و نشاط حلال دارد گفت: بر خلاف تصویر سازی های رسانه ای از سوی دشمنان، مردم ما نه تنها از دین گریزان نیستند بلکه بار ها ثابت کرده اند که پای اصول و اعتقادات دینی و مذهبی شان ایستاده اند.

احمد صادقی در دویست و سی و هفتمین جلسه شورا ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری تهران در برپایی جشن امام رضایی ها گفت: جشن امام رضایی ها سبب شد حلاوت و شیرینی دین و دینداری به سبد خانوار متدین و دینمدار شهروندان تهرانی هدیه و اضافه شود.

وی ادامه داد: البته شادی و نشاط نیاز اصلی جامعه امروز است به ویژه برای نسل جوان و نوجوان و اگر فعالان و مدیران فرهنگی در راستای شادی مومنانه همراه و مکمل هم باشند تحولات فرهنگی خوبی را شاهد خواهیم بود.

صادقی افزود: برگزاری مراسم های شاد و پر نشاط که ذکر اهل بیت در آن ها گفته می شود از ابتکارات بسیار اثر گذار فرهنگی در سال های اخیر است که باید بیشتر


برچسب ها: عضو شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - احمد صادقی - شهر تهران - سبک زندگی
آخرین اخبار سرویس:

نقش شهرداری در ترویج سبک زندگی دینی پر رنگ و قابل تقدیر است

نقش شهرداری در ترویج سبک زندگی دینی پر رنگ و قابل تقدیر است