مطالب مرتبط:
آیت الله رییسی عمر خود را در راه خدمت به نظام اسلامی سپری کرد
راه آیت الله رییسی را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد
راه آیت الله رییسی را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد
سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید / شهادت امیرعبداللهیان و دیگر همراهان رییس جمهور/ بیانیه دولت: راه آیت الله ادامه می یابد
آیت الله رییسی با روحیه خستگی ناپذیر مصداق عملی مجاهد در راه خدمت به مردم بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-05-20سياسي

راه آیت الله رییسی ادامه خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: - حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: ملت ایران همچنان راه رییس جمهور تازه از دست رفته را که هدفی برای ساختن ایران قوی داشت، پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: خون شهید آیت الله رییسی رییس جمهور ایران اسلامی به عنوان خادم ملت، تبدیل به وحدت بزرگی برای جامعه اسلامی شده که باید قدر این وحدت را بدانیم.

وی افزود: از نخستین ساعات پخش خبر ناگوار شهادت رییس جمهور تمامی جریان های داخلی همراه با هم با نگاه هم افزایی و وحدت ملی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و خود را در این غم شریک دانستند.

او گفت: کشور از این شرایط حساس عبور خواهد کرد و 50 روز آینده این پرچم به دست یکی دیگر از فرزندان ارزشمند این نظام سپرده خواهد شد و دولت جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: نهضت خدمت رسانی به مردم، در کنار هم بودن و خدمت به نظام و مردم ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - حسن علیدادی سلیمانی - حجت الاسلام - نماینده ولی فقیه - جلسه شورای اداری - استان - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

راه آیت الله رییسی ادامه خواهد داشت

راه آیت الله رییسی ادامه خواهد داشت