مطالب مرتبط:
بسته تشویقی و مسکن کارکنان شهرداری سریع تر عملیاتی شود
به غلط می گویند قرارداد با چینی ها را ما داده اند، اما چیزی ارائه نشده؛ این کار شهرداری تخلف است / خرید اتوبوس که بحث امنیتی نیست که قراردادش را نمی دهند / فعلا سعی داریم از گزینه استیضاح زاکانی استفاده نکنیم / اگر درختی قطع شود، شهردار تخلف کرده
مرگ پسر جوان به دلیل جاساز 18 بسته شیشه در معده| تلاش برای پرداخت بدهی با فروش مواد مخدر در زندان
جذب فالوئر در شیراز با استفاده از استفاده از آمبولانس
برنامه های ستاد اربعین حسینی در همدان با استفاده از ظرفیت مردم برگزار شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:152024-05-07حوادث

در محیط بسته از مواد سریع الاشتعال استفاده نکنیم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به حوادث ایجاد شده از مواد سریع الاشتعال در محیط های بسته و یا کارگاهی، گفت: این مواد بسیار خطرناک و آتش افروز بوده و توصیه می شود حتما در فضاهای کاملا باز و با گردش هوای مطمئن استفاده شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به حوادث ایجاد شده از مواد سریع الاشتعال در محیط های بسته و یا کارگاهی، گفت: این مواد بسیار خطرناک و آتش افروز بوده و توصیه می شود حتما در فضاهای کاملا باز و با گردش هوای مطمئن استفاده شود.

شهرام مومنی امروز 18 اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حادثه انفجار در حمام منزل مسکونی در رشت به دلیل استفاده از مواد سریع الاشتعال، اظهار کرد: شستشوی قطعات فلزی بوسیله بنزین در حمام و روشن بودن بخاری در منزل مسکونی و در مجاورت و نزدیکی آن موجب بروز انفجار خفیف و آتش سوزی شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از بنزین در حمام سبب انفجار و سوختگی صاحبخانه شد، افزود: سریعا پنج آتش نشان بوسیله دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه مرد جوان در این حادثه دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد، گفت: مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - استفاده - مواد - منزل مسکونی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

در محیط بسته از مواد سریع الاشتعال استفاده نکنیم

در محیط بسته از مواد سریع الاشتعال استفاده نکنیم