مطالب مرتبط:
طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی ادامه دارد
اجرای طرح تحول زمین شناسی دریایی در سواحل مکران از مهر ماه
آغاز طرح تحول زمین شناسی دریایی در مکران از مهر 1403
مصرف غذاهای ناسالم منجر به آسیب دائمی مغز می شود
رسانه در جنگ روایت ها با هوشیاری آسیب ها را شناسایی و تحلیل کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-04-30سياسي

ثمرات آسیب شناسی مشکلات بیشتر از طرح انتقاد از تریبون هاست


 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که ثمرات آسیب شناسی مشکلات به مراتب بیشتر از طرح انتقاد از تریبون هاست.

- ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که ثمرات آسیب شناسی مشکلات به مراتب بیشتر از طرح انتقاد از تریبون هاست.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه گذشته 10 اردیبهشت در دیدار با مدیران و کارکنان حوزه های علمیه و رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با اشاره به برتری جایگاه عالم در مقایسه با عابد اظهار کرد: علت این برتری، نقش ویژه علما در رشد و اعتلای جامعه است، در حالیکه عابد فقط در جهت رشد فردی خود گام برمی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه علما چه بخواهند و چه نخواهند رسالتی اجتماعی برعهده دارند، افزود: لباس مبارک روحانیت، لباس سربازی امام عصر (عج) و انجام خدمت برای یک نظام مبتنی بر خون مطهر شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت حوزویان در رشد جامعه اظهار کرد: همکاری و هم افزایی بخش های مختلف حوزه های علمیه می تواند دامنه اثرگذاری آنها را افزایش دهد.

امام جمعه سمنان خودسازی را مقدمه اثرگذاری بیشتر حوزویان دانست و گفت: گاهی تربیت مطلوب یک عالم به تحولات عمیق فرهنگی در یک نقطه یا منطقه منجر می شود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - آسیب شناسی - امام جمعه سمنان - حوزه های علمیه - مرکز خدمات حوزه های علمیه - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

ثمرات آسیب شناسی مشکلات بیشتر از طرح انتقاد از تریبون هاست

ثمرات آسیب شناسی مشکلات بیشتر از طرح انتقاد از تریبون هاست