مطالب مرتبط:
فرمانده کل سپاه به مناسبت روز بسیج سازندگی پیام فرستاد
پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت روز بسیج
بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 00:152024-05-05سياسي

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی، پیامی صادر کرد.

- فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان پذیر خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی، پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام بسیج سازندگی از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان های انقلاب اسلامی به شمار می رود.

بسیج سازندگی طی سال های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه های مختلف نیاز کشور به


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - سلامی - بسیج سازندگی
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی