مطالب مرتبط:
تحقق جهش تولید به وضعیت صنعت گره خورده است
آثار سعدی عصاره اندیشه های دینی و تربیتی ملت ایران است + صوت
بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
استاد ادبیات: اعتدال جوهره شعر، نثر و اندیشه سعدی است/ وجود نسخه های خطی گلستان در چین
اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه های شهید مطهری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 17:352024-04-22سياسي

برای وضعیت فعلی جامعه باید اندیشه تولید شود


برای وضعیت فعلی باید اندیشه تولید شود و مبتنی بر آن مسیر حرکت خود را مشخص کنیم، اگر تصمیمات درست و به جا برای عبور از بحران و ماندن علم و هنر در این سرزمین بزرگ و هنرپرور گرفته نشود، - رییس دانشگاه آزاد گفت: برای وضعیت فعلی باید اندیشه تولید شود و مبتنی بر آن مسیر حرکت خود را مشخص کنیم، اگر تصمیمات درست و به جا برای عبور از بحران و ماندن علم و هنر در این سرزمین بزرگ و هنرپرور گرفته نشود، در هدایت مسیر جامعه به مشکل خواهیم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین هم اندیشی اعضای هیات علمی گروه های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه گفت: اعضای دانشگاه سرمایه انسانی و دارایی اصلی دانشگاه به حساب می آیند و دانشگاه به وجود چنین افرادی مفتخر است.

برای اینکه اعضای هیات علمی بتوانند نقش آفرینی جدی داشته باشند سعی کرده ایم تحولی را در نظام آموزشی دانشگاه ایجاد کرده باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در غرب دانشگاه به جهت دهنده تمدن شناخته شده است و همه نظام های دانشگاهی برای ساخت جامعه جمع آوری شده اند، باید ایده محوری در مقایسه و مقابله با فرهنگ وارداتی غربی تعریف شود و اگر در این موضوع کوتاهی شود چیزی برای جامعه دانشگاهی باقی نمی ماند.


برچسب ها: دانشگاه - رییس دانشگاه آزاد - اعضای هیات علمی - رییس دانشگاه - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - اندیشه
آخرین اخبار سرویس:

برای وضعیت فعلی جامعه باید اندیشه تولید شود

برای وضعیت فعلی جامعه باید اندیشه تولید شود