مطالب مرتبط:
تحقق بیش از 239 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری غیردولتی در بنادر کشور
سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی شستا در فعالیت های دانش بنیان
154 همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
بیمه میهن به باشگاه هزار میلیارد تومانی ها پیوست
ارزش 12 هزار میلیارد تومانی محصولات پتروشیمی ایلام طی سال گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 19:102024-05-07سياسي

سرمایه گذاری 154 هزار میلیارد تومانی در بنادر


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در سال 1403 معادل 99 همت از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و نیز 55 همت توسط بخش غیردولتی پروژه سرمایه گذاری در بنادر تعریف شده است.

- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در سال 1403 معادل 99 همت از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و نیز 55 همت توسط بخش غیردولتی پروژه سرمایه گذاری در بنادر تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی در نشست ویژه اعضای شورای مدیران ارگان های دریایی کشور که با حضور برخی مقامات و مسئولین کشوری ذی ربط در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، اظهار داشت: یک سال تا پایان دولت سیزدهم باقی مانده و از شورای ارگان های دریایی که از سابقه بسیار بالایی برخوردار است و در حوزه دریا رکن اصلی و مهم ترین بخش دریایی کشور به شمار می رود، انتظار داریم طی مدت زمان باقی مانده با رویکرد ویژه ای در مسیر تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور گام بردارد.

ضرورت ایجاد هرچه سریع تر ستاد اجرایی سازی سیاست های کلی توسعه دریا محور وی بر تشکیل هر چه سریع تر ستاد اجرایی سازی سیاست های کلی توسعه دریامحور تاکید کرد و افزود: مهم ترین مسئله این است که اجازه ندهیم کار روی زمین بماند و پیشبرد اهداف و برنامه ها از هر چیزی مهم تر است و مهم نیست که کدام بخش این کار را می کند.


برچسب ها: سازمان بنادر و دریانوردی - بنادر و دریانوردی - سازمان بنادر - دریانوردی - دریا - بنادر - مدیرعامل سازمان بنادر
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 154 هزار میلیارد تومانی در بنادر

سرمایه گذاری 154 هزار میلیارد تومانی در بنادر