مطالب مرتبط:
توضیحات مطهری درباره حواشی نوازندگی یک زن: چند خانم به لاک غلیظ او اعتراض داشتند
توضیحات زاهدی درباره انتقال به لیگ ژاپن(ویدیو)
توضیحات یک مسئول درباره شیوه اجرای همسان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی: اجرای 60 درصد در سالهای 1404 و 1405
توضیحات قوه قضاییه درباره حکم اعدام محمود مهرابی
توضیحات زاهدی درباره انتقال به لیگ ژاپن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:352024-05-07اجتماعي

توضیحات مدیرکل منابع طبیعی در خصوص حضور دام ها در دشت لاله های واژگون


انتشار ویدئویی از چرای گوسفندان در منطقه قرق شده دشت لاله های واژگون در شهرستان کوهرنگ، موجب نگرانی فعالان زیست محیطی شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری انتشار ویدئویی از چرای گوسفندان در منطقه قرق شده دشت لاله های واژگون در شهرستان کوهرنگ، موجب نگرانی فعالان زیست محیطی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاله های واژگون در شهرستان کوهرنگ به علت حضور بی رویه گردشگران و ریشه کنی این گل ها در معرض خطر نابودی قرار گرفته بود که با قرق این دشت، تا حدودی از انقراض این گونه گیاهی کمیاب جلوگیری شد، اما ورود دام می تواند مجدد این دشت را در معرض خطر انقراض قرار دهد.

انتشار ویدئویی از چرای گوسفندان در منطقه قرق شده دشت لاله های واژگون در شهرستان کوهرنگ، موجب نگرانی فعالان زیست محیطی شده است که این مسئله را از مدیرکل منابع طبیعی استان جویا شدیم.

اصغر احمدی- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دشت لاله های واژگون در مسیر تردد عشایر قرار دارد، گفت: عمر لاله ها به اتمام رسیده و گل ها در حال پژمرده شدن هستند، بنابراین خطری دشت لاله را تهدید نمی کند.

وی تاکید کرد: دشت لاله کوهرنگ در مسیر ایلراه عشایری قرار دارد، بنابراین دامداران باید از این منطقه برای تردد استفاده کنند، قرق دشت تا اواسط اردیبهشت


برچسب ها: لاله های واژگون - شهرستان کوهرنگ - چرای گوسفندان - مدیرکل منابع طبیعی - واژگون - دشت لاله - زیست محیطی
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرکل منابع طبیعی در خصوص حضور دام ها در دشت لاله های واژگون

توضیحات مدیرکل منابع طبیعی در خصوص حضور دام ها در دشت لاله های واژگون