مطالب مرتبط:
بررسی پرونده های پزشکی قانونی خراسان شمالی 38.4 درصد افزایش یافت 
میانگین تولید گندم در خراسان جنوبی افزایش یافت
مزارع کلزا در خراسان شمالی
توزیع هشت هزار جعبه تخم نوغان در خراسان شمالی آغاز شد
64 مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی جذب می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-04-21پزشكي

افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی


مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی با اشاره به اینکه کشور به سوی سالمندی پیش می رود نسبت به افزایش سن اهدای خون اهداکنندگان در کشور و در این استان هشدار داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی با اشاره به اینکه کشور به سوی سالمندی پیش می رود نسبت به افزایش سن اهدای خون اهداکنندگان در کشور و در این استان هشدار داد.

دکتر نوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این استان در اهدای خون جهش 60 درصدی در کشور داشته است، اظهار کرد: این امر فقط با مشارکت مردم محقق شده است.

وی با اشاره به زیرساخت های موجود در استان برای اهدای خون بیان کرد: در حوزه تجهیزات و امکانات اقداماتی انجام شده اما هنوز نیاز به حمایت های بیشتری داریم.

نوری گفت: انتقال خون خراسان شمالی این توفیق را داشته تا در قالب شبکه ملی خون رسان، 10 درصد میزان شبکه خون رسانی را به خود اختصاص دهد که این نشان دهنده فعالیت مستمر مرکز خونگیری در این استان است.

وی با بیان اینکه در هفته سلامت امسال مرکز دوم خونگیری مرکز استان افتتاح خواهد شد، افزود: این امر برای دسترسی مناسب تر اهداکنندگان و کاهش ترافیک انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امسال علاوه بر مباحث کمی موضوع کیفیت اهدای خون نیز مورد توجه قرار گرفته است که یکی از جامعه هدف بانوان هستند که تاثیر زیادی


برچسب ها: خراسان شمالی - اهدای خون - خراسان - انتقال خون - افزایش سن - اهدای - کشور
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی

افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی