مطالب مرتبط:
داوران بازی های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می شوند؟
سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور انتخاب شدند
چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
انتخاب درست روش سرمایه گذاری در فین تک و استارت آپ های مالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-04-23ورزشي

وزیرکشور: انتخاب های ما برای مازندران تاکنون درست بوده است


وزیر کشور، مازندران را استانی برجسته و از پیشران های اقتصاد کشور خواند و گفت: انتخاب استاندار چنین استانی دشوار بود اما تجربه نشان داده انتخاب های ما برای مازندران تاکنون درست بوده است.

- ایسنا/مازندران وزیر کشور، مازندران را استانی برجسته و از پیشران های اقتصاد کشور خواند و گفت: انتخاب استاندار چنین استانی دشوار بود اما تجربه نشان داده انتخاب های ما برای مازندران تاکنون درست بوده است.

احمد وحیدی امروز 4 اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار شد، با تاکید بر جریان علمی، ورزشی و منابع انسانی مازندران اظهار کرد: ظرفیتی بزرگ در این استان جریان دارد و همچنین جریان معنوی بسیار ارزشمندی در مازندران دیده می شود که می توان به دیار علویان اشاره کرد.

سردار وحیدی تصریح کرد: ما به هیچ وجه قصد تغییر استاندار نداشتیم اما ایشان فداکارانه با وجود بیماری همسرشان از خانواده دور ماندند و خدا را شکر می کنیم که مدیران ما ایثارگرانه از مسائل شخصی گذشته تا به مسائل کشور بپردازند.

وی با بیان این که دشمنان ما نمی خواهند توسعه کشور را ببینند، تصریح کرد: با همه تلاش معاندان، مدیران ما به درستی به وظایف خود عمل می کنند و آنچه امروز داریم، از زحمات دولت آیت الله رییسی است که باید نشان داده شو


برچسب ها: مازندران - استان - استاندار - انتخاب - استانی - اقتصاد کشور - کشور
آخرین اخبار سرویس:

وزیرکشور: انتخاب های ما برای مازندران تاکنون درست بوده است

وزیرکشور: انتخاب های ما برای مازندران تاکنون درست بوده است