مطالب مرتبط:
مصرف روزی نیم قاشق از این روغن معجزه می کند
مجلس جدید چه روزی آغاز می شود؟
وزیر آموزش و پرورش: ارسال لایحه تقویت مدارس دولتی به مجلس / این دولت روزی 8 مدرسه ساخته است
اردبیل| روز دختر روزی بنام فرشته های زمینی
عاشق شو ار نه روزی، کار جهان سرآید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 10:552024-05-10حوادث

روزی متعلق بە دلبرانەهای صورتی


امروز روزی است متعلق بە دختران سرزمینم، روز لاک های صورتی و قرمز، روز گیرەهای رنگی رنگی، روز استادان ناز و عشوەگری و البتە دل نازک ترین موجودات روی زمین! بلە امروز روز دختر است.

- ایسنا/کردستان امروز روزی است متعلق بە دختران سرزمینم، روز لاک های صورتی و قرمز، روز گیرەهای رنگی رنگی، روز استادان ناز و عشوەگری و البتە دل نازک ترین موجودات روی زمین! بلە امروز روز دختر است.

خوب بە یاد دارم مادربزرگم هرگاە فرزند خانوادەای پسر می شد او را اجاق خانە و هرگاە فرزندی دختر می شد، می گفت او برکت خانە، نور خانە، عصای پیری پدر و همراە همیشگی مادر است.

دخترانی کە اگر بە فرض خلق نشدە بودند، دنیا همچون صفحەای خالی و سیاە و سفید بود کە در خلصەای از سکوت فرو رفتە بود و بدون شک انسان های چنین سرزمینی انگیزەای هم برای ادامە زندگی نداشتند و حال قرن ها بود کە بساط نسل آدمیزاد هم از زمین برچیدە شدە بود.

دخترانی کە با وجودشان رنگی دیگر بە زندگی بخشیدەاند، خندەهایشان انرژی بخش و غم هایشان ویران کنندە است، قلباش بزرگ و سخاوتمند و دل نازک ترین مخلوقات خداوند هستند.

دخترانی کە داستان های غمناکی را از دختر بودن تجربە کردەاند، اما همچنان در دنیای دخترانە خود شاد و سرمست می دوند و می رقصند و همچنان از دختر بودن خود راضی اند.


برچسب ها: دختر - دختران - زمین - امروز - رنگی - روز دختر - صورتی
آخرین اخبار سرویس:

روزی متعلق بە دلبرانەهای صورتی

روزی متعلق بە دلبرانەهای صورتی