مطالب مرتبط:
سفری به اعماق جهنم در جست وجوی اسرار مهم خورشیدی
سلام هایی با طعم دوستی به بهترین دختر دنیا+ تصاویر
سفری به اعماق جهنم در جست وجوی اسرار مهم خورشیدی
طرز تهیه کوکو لوبیا سبز | طعم متفاوت و لذیذ کوکو تبریزی را امتحان کن
سفری به اعماق جهنم در جست وجوی اسرار مهم خورشیدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 08:352024-05-12سياسي

«گردشگری غذایی»، سفری بەسرزمین طعم ها


آیا تا بە حال برای شما پیش آمدە کە بە قصد خوردن غذاهای بومی یک شهر یا یک منطقە یا بهتر بگویم بە قصد شکم گردی بە دل جادە بزنید و راهی سفر شوید؟ - اگر تا بە حال این موضوع رو نمی دونستید یا برای اولین بارە چنین چیزی می شنوید، جالب است بدانید کە یک نوع گردشگری هم بە نام گردشگری غذا داریم، حالا این گردشگری غذا چیست؟ نوعی از گردشگری وجود دارد کە توریست ها نه بە قصد دیدن دریا، رودخانە، کوە، جاذبەهای طبیعی، تاریخی و فرهنگی بە دل جادە نمی زنند، بلکە سفر آن ها بە قصد شِکَم است، بە عبارتی این دستە افراد تنها برای چشیدن غذاهای بومی بە یک شهر یا کشور یا منطقەای سفر می کنند.

گردشگری غذایی یکی از انواع گردشگری است کە در واقع گردشگر با نیت لذت بردن از غذا به سراغ رستوران ها، کافه ها یا بازارهای محلی می رود تا غذاهای جدید و متفاوت کشور یا شهری که به آن سفر کرده را تجربه کند، در واقع در حال شکم گردی است.

امروزە شکم گردی و تورهای گردشگری غذا بخش عظیمی از تورهای مسافرتی را به خود اختصاص داده تا آنجا که عده ای فقط بە قصد خوردن و تست غذاهای محلی به سفر می روند.

بە معنای دیگر گردشگری غذا به معنی شناخت و معرفی خوراکی های ملل مختلف است، هر کشور و یا شهری غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای مخصوص به خود را دارد که در سفر، توجه گردشگران را بە خود جلب می کند و تجربە


برچسب ها: گردشگری - گردشگر - گردشگری غذا - گردشگری غذایی - شکم گردی - غذایی - کشور
آخرین اخبار سرویس:

«گردشگری غذایی»، سفری بەسرزمین طعم ها

«گردشگری غذایی»، سفری بەسرزمین طعم ها