مطالب مرتبط:
اوسمار بالاتر از یحیی در جذابیت بصری/ ببینید
در شهرستان رشت عرضه را همواره بالا و قیمت را پایین نگه داشتیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-12سياسي

ترسیم سیمای خلاق رشت با ایجاد جلوه های بصری نوآور


مشاور کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت گفت: در چشم انداز و ایجاد جلوه های بصری از ترکیب طراحی محیطی و تبلیغات محیطی در راستای مدل های نوآور می توان در ترسیم سیمایی خلاق و تازه گام برداشت تا به سوی زیباشناسی در محیط های شهری حرکت کنیم.

- ایسنا/گیلان مشاور کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت گفت: در چشم انداز و ایجاد جلوه های بصری از ترکیب طراحی محیطی و تبلیغات محیطی در راستای مدل های نوآور می توان در ترسیم سیمایی خلاق و تازه گام برداشت تا به سوی زیباشناسی در محیط های شهری حرکت کنیم.

عماد مطالبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بررسی طرح جامع منظر و سیما و مبلمان شهری، اظهار کرد: توجه به مدل های مبتنی بر حس تعلق، ارتباطات شهروندی تناسبات و خلاقیت و نوآوری در کنار توجه به فضاهای دسترس پذیر شهروندی و مناسب سازی مبلمان شهری برای توان خواهان در ارائه خدمات شهروندی و زیست پذیری شهری اثربخش است.

وی افزود: در چشم انداز و ایجاد جلوه های بصری از ترکیب طراحی محیطی و تبلیغات محیطی در راستای مدل های نوآور می توان در ترسیم سیمایی خلاق و تازه گام برداشت به سوی زیباشناسی در محیط های شهری حرکت کنیم؛ با رنگ آمیزی ها و نورپردازی ها و رعایت تناسب قطعات در پهنه های شهری، پویایی شهری را برقرار سازیم و محیطی شاد و تعلق پذیر را برای شهروندان ایجا


برچسب ها: تبلیغات محیطی - شورای شهر رشت - محیط - توسعه پایدار - طراحی محیطی - شهروندی - مبلمان شهری
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم سیمای خلاق رشت با ایجاد جلوه های بصری نوآور

ترسیم سیمای خلاق رشت با ایجاد جلوه های بصری نوآور