مطالب مرتبط:
سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
22 سارق منزل در گیلان دستگیر شدند
مادرِ سنگدلِ دیانای 11ساله دستگیر شد
قاچاقچی هرویین در ابهر دستگیر شد
حفاران مسلح و غیر مجاز اشیای تاریخی در گرمدره کرج دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:502024-05-06حوادث

سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای کارگاه طلاجات به ارزش 8 میلیارد در باقرشهر خبر داد و گفت: در تحقیقات مشخص شد که سارق در کارگاه مشغول به کار بوده و چندی بعد از آنجا اخراج شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای طلا در ری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از کارگاه استحصال طلا در محدوده باقرشهر به ارزش 8 میلیارد ریال پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار عوامل عملیات کلانتری باقرشهر قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران کلانتری در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان هویت سارق شناسایی کردند و مشخص شد مدتی قبل سارق در کارگاه مشغول به کار بوده است و چندی بعد از آنجا اخراج شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: عوامل کلانتری در گام بعدی با روش های علمی و بررسی های تخصصی موفق شدند مخفیگاه سارق را در محدوده یکی از روستاهای باقرشهر شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضایی روز گذشته به مخفیگاه وی اعزام و طی یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر و اموال مسروقه را کشف و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - دستگیری سارق حرفه ای - فرمانده انتظامی - باقرشهر - کارگاه - سارق - دستگیری سارق
آخرین اخبار سرویس:

سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد

سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد