مطالب مرتبط:
پول نقد بیاورید تا پزشک محترم مالیات ندهد!
رسانه ها با نقد درست و نه تخریب، مدیران اجرایی را به کار و تلاش بیشتر وادار کنند
ببینید| نقد تند مسعود فراستی درباره فیلم مست عشق
نقد بیرحمانه مسعود فراستی بر فیلم مست عشق
از نقد قانون سربازی تا عدم شایسته سالاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-08اقتصادي

پول نقد لطفا!


برخی صاحبنظران بر این باورند حدود 700 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی فقط در اقتصاد شفاف صورت می گیرد و تمام حوزه اقتصاد زیرزمینی با حجمی بسیار بزرگ تر از حجم کل اقتصاد، - عرصه فرار مالیاتی است، اما در این بین رییس سازمان امور مالیاتی رقم فرار مالیاتی اقتصاد کشور را بین 50 تا 100 هزار میلیارد تومان برآورد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدس نوشت: بنا بر اعلام مدیران اقتصادی و مالیاتی کشور 75درصد از گزارش های فرار مالیاتی مربوط به پزشکان است، اما رقم دقیقی از حجم فرار مالیاتی این صنف در دسترس نیست و در مواردی حتی میزان فرار مالیاتی این صنف کمتر از 5درصد اعلام شده است.

بر اساس گزارش های متعدد مردمی و شنیده های مستقیم خبرنگار ما از بیماران و همراهان آنان، روند فرساینده مطالبه پول نقد به بهانه نداشتن یا خرابی کارتخوان، کارت به کارت کردن مبلغ ویزیت آن هم به نام افرادی همچون منشی مطب، استفاده از کارتخوان های چندگانه و.

در سال جاری و باوجود تمرکز بالای سازمان امور مالیاتی بر جلوگیری از فرار مالیاتی و برقراری عدالت، در این حوزه تشدید شده است و علاوه بر این بسیاری از مراکز ارائه خدمات پزشکی ازجمله تصویربرداری ها هم چنین رویه نامطلوبی را در پیش گرفته اند و بر این اساس مردم از یک سو برای انجام امور مربوط به حوزه سلامت خود و اعضای خانواده گز


برچسب ها: فرار مالیاتی - مالیاتی - اقتصاد - میلیارد تومان - فرار - رییس سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی
آخرین اخبار سرویس:

پول نقد لطفا!

پول نقد لطفا!