مطالب مرتبط:
طحان نظیف: تورم قوانین امر ممدوحی نیست/ نمی‎ شود گفت، چون یک مجلس قانون بیشتری وضع کرده پس موفق تر بوده
اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می شوند
حکم رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین تمدید شد
5 استان صاحب موزه دفاع مقدس می شوند/ استفاده از هوش مصنوعی در یادمان ها
فراهم شدن فرصت اشتغال 250 فارغ التحصیل دانشگاهی در کارخانه درخشان یزد| زیرساخت ها تامین نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 08:352024-05-14سياسي

«امر به معروف» صاحب کرسی دانشگاهی می شود، در مقطع دکتری


در ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم معاونتی به اسم معاونت علمی و آموزشی تشکیل شده است که کار این معاونت تهیه محتوای آموزشی برای گروه های مطالبه گری است و قرار است واحد درسی تعریف بشود و این واحد درسی در دانشگاه ها تدریس بشود.

- ایرنا نوشت: رییس قرارگاه احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: قرار است رشته ای در مقاطع ارشد و دکتری به عنوان رشته امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی و محتوای درسی در این زمینه تولید شود.

  دکتر مهران صمدی یکشنبه شب در وبینار اولین جلسه ی مجازی تبیین رویکردهای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر که توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد افزود: اعضای هیات علمی متخصص و علاقه مند می توانند در زمینه تولید محتوای کتابهای آموزشی این رشته با ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همکاری کنند.

  وی ادامه داد: وقتی که بحث 2 فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطرح می شود بلافاصله ذهن ها به سمت مقوله حجاب و عفاف می رود در صورتی که عرصه این 2 فریضه به مراتب گسترده تر از حجاب و عفاف است.

  او اضافه کرد:حجاب و عفاف خیلی هم مهم است اما عرصه های دیگری هم هست که ما نباید از آنها غفلت کنیم به عنوان مثال اگر امروز به یک هموطن توصیه می کنیم که ماسک بزند یا اگر به یک عابر می گوییم از خط عابر یا پل عابر پیاده ت


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - ستاد امر به معروف و نهی - نهی از منکر - ستاد امر به معروف - معروف - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

«امر به معروف» صاحب کرسی دانشگاهی می شود، در مقطع دکتری

«امر به معروف» صاحب کرسی دانشگاهی می شود، در مقطع دکتری