مطالب مرتبط:
اعتراف شهرداری تهران؛ خودروساز های داخلی بی کیفیت هستند
ماجرای قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
مشی شهرداری تهران تعامل اثربخش با اعضای شورا، حاکمیت قانون و احترام متقابل است
قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:102024-05-07سياسي

لزوم بررسی کارکرد و عملیات مرکز مطالعات شهرداری تهران


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه پژوهش ها و مطالعات شهرداری در سایت شفاف برای عموم قابل ارائه و دسترسی است اقدام خوبی است اما تعداد اندک پژوهش های بارگذاری شده در سال 1402 قابل مقایسه با سالهای قبل نیست و ضرورت دارد شهرداری نسبت به این امر و نیز .

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه پژوهش ها و مطالعات شهرداری در سایت شفاف برای عموم قابل ارائه و دسترسی است اقدام خوبی است اما تعداد اندک پژوهش های بارگذاری شده در سال 1402 قابل مقایسه با سالهای قبل نیست و ضرورت دارد شهرداری نسبت به این امر و نیز کارکرد و عملیات مرکز مطالعات شهرداری تهران بررسی های لازم را صورت دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا گفت: ابتدا روز هلال احمر را به همه امدادگران سخت کوش هلال احمر که کاری جز احیای نفوس بندگان خدا در سخت ترین شرایط ندارند تبریک می گویم و افتخار می کنم که من نیز یک عضو از اعضای از جمعیت هلال احمر هستم.

وی در ادامه با اشاره به تذکر ابتدای جلسه ریاست شورا گفت: این تذکر باید نصب العین همه اعضای شورا باشد که کار باید برای رضای خدا، خشنودی حضرت صاحب الزمان(عج)، حضرت امام و رهبری باشد و در این صورت است که رضایت مردم نیز در پی خواهد داشت.


برچسب ها: مرکز مطالعات شهرداری تهران - عضو شورای اسلامی شهر تهران - شهرداری - شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - مطالعات - شهرداری تهران
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی کارکرد و عملیات مرکز مطالعات شهرداری تهران

لزوم بررسی کارکرد و عملیات مرکز مطالعات شهرداری تهران