مطالب مرتبط:
امروز ارتش و به ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
امروز ارتش و به ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
«حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
فرمانده پدافند هوایی قائم آل محمد(ص) شرق کشور منصوب شد
آمادگی پارلمان لیبی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:252024-04-29سياسي

امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است


امیر سرتیپ «الهامی» با بیان اینکه عملیات وعده صادق اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.

- امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه عملیات وعده صادق اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرزها تعارف ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - پدافند هوایی - نیروی پدافند هوایی - ارتش جمهوری اسلامی - ایران - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است

امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است