مطالب مرتبط:
رییس جمهور 2 طرح عمرانی ساری را افتتاح می کند
روزنامه گاتزتا| اینتر طلایی
ستاد ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ در ساری تشکیل شد
پیش بینی خودکفایی در تولید گندم/ امسال نیاز به واردات نداریم
وزارت میراث فرهنگی در ساری میز خدمت برگزار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-05-14اقتصادي

ظهور خوشه های طلایی گندم در ساری


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: اولین خوشه های طلایی گندم ساری به مساحت 3 هزار متر مربع در روستای کارکنده مرکز جهاد کشاورزی اِسفیوردشورآب برداشت شد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: اولین خوشه های طلایی گندم ساری به مساحت 3 هزار متر مربع در روستای کارکنده مرکز جهاد کشاورزی اِسفیوردشورآب برداشت شد.

سید اسماعیل علوی در مورد وضعیت سطح زیرکشت گندم شهرستان ساری گفت: امسال سطح زیرکشت گندم شهرستان ساری 11 هزار و 564 هکتار است که کارشناسان تولیدات گیاهی این مدیریت و کارشناسان مروج و ناظرین طرح جهش در دیمزارها در مراکز جهاد کشاورزی دهستان های این شهرستان با ارائه توصیه های فنی لازم در افزایش عملکرد محصولات، کشاورزان را همراهی کردند.

وی خاطرنشان کرد: با همت و تلاش کشاورزان و برنامه ریزی هایی که در سطح جهاد کشاورزی شهرستان برای تهیه و تدارک و توزیع بذور انجام شد این نهاده در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

علوی ادامه داد: از اقدامات انجام شده همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) و طرح جهش تولید در دیمزارها است که در بستر طرح جهش تولید دیمزارها خدماتی به کشاورزان دیمکار ارائه شد.

این مسئول اضافه کرد: از دیگر خدمات اجرای طرح جهش تولید دیمزارها تسهیلات خرید ادوات دنباله بند با نرخ سود 4 درصد، خدمات آموزشی و ت


برچسب ها: جهاد کشاورزی - شهرستان ساری - شهرستان - کشاورزی - سطح زیرکشت گندم - ساری - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

ظهور خوشه های طلایی گندم در ساری

ظهور خوشه های طلایی گندم در ساری