مطالب مرتبط:
هند عزای عمومی اعلام کرد!
اعلام یک روز عزای عمومی در هند
هند هم فردا را عزای عمومی اعلام کرد
هند به احترام رییسی و امیرعبداللهیان یک روز عزای عمومی اعلام کرد
اعلام عزای عمومی در پاکستان برای همدردی با ملت ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-05-20سياسي

هند یک روز عزای عمومی اعلام کرد


سخنگوی وزارت کشور هند در پی به شهادت رسیدن آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد: - سخنگوی وزارت کشور هند در پی به شهادت رسیدن آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد: به نشانه احترام به درگذشت این چهره های عالی رتبه، دولت هند تصمیم گرفته است که 21 مه(1 خرداد) را در سراسر هند عزای عمومی اعلام کند.

دولت هند به احترام رییس جمهور و وزیر امور خارجه فقید ایران، یک روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت کشور هند در پی به شهادت رسیدن آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد: به نشانه احترام به درگذشت این چهره های عالی رتبه، دولت هند تصمیم گرفته است که 21 مه(1 خرداد) را در سراسر هند عزای عمومی اعلام کند.

او افزود: در روز عزای عمومی، پرچم ملی ایران در تمامی اماکنی که این پرچم به طور معمول برافراشته می شود، نیمه افراشته می شود و هیچ گونه برنامه تفریحی رسمی در آن روز برگزار نخواهد شد.

علاوه بر هند، پاکستان، لبنان، سوریه و عراق نیز برای ادای احترام به رییس جمهور و وزیر امور خارجه درگذشته ایران عزای عمومی اعلام کرده اند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه ایران - وزیر امور خارجه - حسین امیرعبداللهیان - سخنگوی وزارت کشور - آیت الله سیدابراهیم رییسی - سیدابراهیم رییسی - امیرعبداللهیان
آخرین اخبار سرویس:

هند یک روز عزای عمومی اعلام کرد

هند یک روز عزای عمومی اعلام کرد